Elokuu 2018

tulinen munakas

Tulinen aamupalamunakas

Hyvä aamupala on päivän A ja O, johon kannattaa satsata. Hyvän aamupalan syötyä päivä lähtee ihan eritavalla käyntiin kuin esimerkiksi ilman aamupalaa. Munakas on proteiinipitoinen ja helppo aamiainen, joka valmistuu muutamassa minuutissa. Tässä yksi mun ihan uusi lemppari aamupala, jolla jaksaa varmasti pitkälle päivää. Tää superhyvä herkku on tulinen, mutta voit itse säädellä tulisuutta. Voit… Lue lisää

treenivaatteet syksyyn

Ihanat treenivaatteet syksyyn 2018

Uudet ihanat treenivaatteet antavat treeniin uutta puhtia. Etenkin näin kesän jälkeen, kun säät pimenevät ja treenit siirtyvät pihalta sisätiloihin on mukava ostaa uusia treenivaatteita. Itse ainakin nautin siitä kun pääsen uusilla treenivaatteilla salille treenaamaan. Sitä on vaikea selittää miksi uudet vaatteet tekee mut onnelliseksi. Mä vaan saan uusista vaatteista puhtia treeneihin. Onhan se super pinnallista,… Lue lisää

20 minuutin hiit-treeni

20 MINUUTIN HIIT-treeni – oman kehon painolla

Et tarvitse tätä treeniä varten mitään varusteita, oman kehon paino riittää. Kun vastuksena käytetään oman kehon painoa voit säädellä kunnon mukaan treenin tehoa. Määräät itse tahdin ja sen kuinka kovan treenin milloinkin haluat tehdä. On hyvä muistaa että treenin vaikutus ei ole suoraan verrannollinen sen kanssa, kuinka hampaat irvessä olet treenin puskenut. Viikon treenejä suunitellessa… Lue lisää

5 minuutin venyttely

5 minuutin venyttely – tuottaa mielihyvää ja avaa jumeja

Viisi minuuttia lempeää liikettä avaa jumeja ja tuottaa mielihyvää, johon saatat jäädä koukkuun. Voit tehdä tämän 5 minuutin venyttelyharjoituksen heti aamulla herättyäsi tai koska vain päivän aikana. Herättääksesi aineenvaihdunnan tee tämä liikesarja heti aamusta. Sarjan dynaamiset venytykset toimivat loistavasti avaamaan kehon jumituksia ja lukkoja. Tee liikkeet hitaasti yhtenäisenä liikesarjana. Mikäli haluat saada vielä ripauksen enemmän… Lue lisää

rasvanpolttotreeni

Rasva palaa ja kilot karisee – Treeni jolla pudotat painoa / VIDEO

Nyt laitetaan rasva palamaan ja kilot kuriin. Onko tavoitteesi karistaa ylimääräiset kilot kehosta ja polttaa siinä samalla rasvaa. Tällä treenillä se onnistuu! Tämä kovalla sykkeellä tehtävä supernopea harjoitus vie aikaa vain 15 – 30min riippuen siitä paljonko aikaa on käytettävissä ja montako kierrosta teet. Tee kolmesta viiteen kierrosta kaksi kertaa viikossa ja huimaat kyllä tulokset.… Lue lisää

happy place

Top 10 vinkkiä miten onnellisuus löytyy – Happy place

Olemme kaikki erilaisia, mutta jokaisella meillä on mahdollisuus onneen ja löytää se oma happy place. Paikka jossa sisältä pulppuava lämpö pakottaa hymyn huulille. Paikka jossa aika pysähtyy ja jalat eivät pysy maassa. Onni voi syntyä monesta asiasta tai asiayhtälöstä.  Ei ole olemassa yhtä paikkaa tai aikaa joka tekee onnelliseksi. Vaan hetkiä jolloin annamme itsellemme aikaa… Lue lisää

SixPack kuntoon osa 2

SixPack kuntoon osa 2 – helppo vatsalihastreeni video

Viime viikolla aloitettiin laittamaan keskivartalo kuntoon ja se kuuluisa sixpack näkyviin muutamalla helpolla vatsalihasliikkeellä. Toivottavasti olet ehtinyt testata viime viikon vatsalihasliikkeitä sillä nyt on vuorossa osa 2.   Tässä linkki sixpack treenin ensimmäiseen osioon jos se ei vielä ole tuttu tai täysin muistissa. SixPack kuntoon osa 1 Voit jatkossa vuorotella näitä kahta vatsalihastreeniä viikko-ohjelmassasi. Tee sixpack… Lue lisää

Oma aika on tärkeää - top 10 syytä miksi

Oma aika on tärkeää – top 10 syytä miksi?

Välillä on hyvä pysähtyä ja ottaa omaa aikaa itselle. Sulkea kännykkä ja vetäytyä esimerkiksi luonnon rauhaan ihan vain omien ajatuksien kanssa. Rauhoittuminen ja muun maailman sulkeminen pois mielestä tekee todella hyvää. Se antaa mahdollisuuden uusien ajatusten ja tunteiden tulla ulos ja kukkia. Tämän hetken hektinen maailmanmeno vaatii rinnalle omaa aikaa ja rauhoittumista. Siksi on välillä… Lue lisää