Oman kehon painolla tehtävä treeni – kehittää lihaskuntoa ja liikkuvuutta

Oman kehon painolla tehtävä treeni

Tämä avaava oman kehon painolla tehtävä treeni toimii loistavana päivän aloitus treeninä. Tähän harjoitukseen et tarvitse mitään välineitä, oman kehon paino riittää. Voit tehdä treenin kätevästi kotosalla, lähi puistossa tai rannalla näin kesä aikaan. Parasta tässä treenissä on se että sen voi tehdä missä tahansa. Oman kehon painolla tehtävä treeni on erinomainen tapa treenata lihaskuntoa sekä liikkuvuutta.

KATSO VIDEO OMAN KEHON PAINOLLA TEHTÄVÄ TREENI /BODYWEIGHT WORKOUT

 

Oman kehon painolla tehtävä treeni

Tee liikkeet rauhassa oman liikkuvuuden mukaan. Hengitä syvään ja anna keholle aikaa herätä. Syvennä liikettä sarjojen edetessä kohti loppua. Voit tehdä tämän harjoituksen päivittäin.  Nauti 🙂

1. Askelkyykky + vaaka 3 x 20Oman kehon painolla tehtävä treeni

2. Pitkä askel eteen + kierto 3 x 20Oman kehon painolla tehtävä treeni

3. Pitkä askel sivulle + vaihto puolelta toiselle 3 x 20Oman kehon painolla tehtävä treeni

Mukavia treenihetkiä!
Else

Oman kehon painolla tehtävä treeniKUVAT JA VIDEO: Lauri Kalima / JK Creative
VAATEET: Casall
AURINKOLASIT: Dior
KENGÄT: Saucony

Lue myös:
Valosta ja väreistä energiaa arkeen – Näillä vinkeillä lisää virtaa

Kesätreeni joka onnistuu mökillä tai kotosalla