Porrastreenillä pyöreät pakarat ja timmit reidet

porrastreenit

Porrastreenin pitää tuntua juuri siinä oikeassa paikassa. PAKAROISSA!

Porrastreenillä saat helposti lyhyessä ajassa jalkojen lihakset pumppiin. Syke nousee ja kunto kasvaa raikkaassa ulkoilmassa. Mukavan porrastreeneistä tekee se, että portaita voi nousta ja laskeutua todella monella eritavalla. Vain mielikuvitus on rajana. Itse valitsen porrastreenit aina juoksulenkkiä mielummin.
Omissa porrastreeneissäni tykkään painottaa liikkeisiin, jotka tuntuvat pakaroissa. Hyviä liikkeitä ovat luistelijan portaat, erilaiset askelkyykyt ja tasajalkaa ponnistukset. Tärkeintä on että liike tuntuu  juuri siinä oikeassa paikassa. Eli pakaroissa!
Porrastreenissä kuten kaikessa muussakin urheilussa on tärkeää, että treeni menee haluttuun paikkaan ja sen avulla saadaan aikaiseksi haluttuja tuloksia. Liikunnan iloa ei pidä kuitenkaan unohtaa. Treenaamisen pitää olla mieluista, ei sitä tule muuten tehtyä. Itse en ainakaan saisi itseäni päivästä toiseen liikkumaan, jos ei siitä tulisi hyvä olo ja hymy huulille. Tässä vinkit viiden liikkeen porrastreeniin, jonka avulla saat pyöreyttä pakaroihin. Muista myös lukea uusimmasta Fit- lehdestä tarkemmat treeniohjeet tähän persikkapyllyä tavoittelevaan porrastreeniin.

KATSO PORRASTREENI VIDEO

1. NOUSEVA ASKELKYYKKY porrastreenit

2. SAMMAKKOHYPYT porrastreenit

3. BULGARIALAINEN ASKELKYYKKYPORRASTREENIT

4. LUISTELIJAN PORTAATporrastreenit

5. ASKELKYYKKY HYPYTporrastreenit

Tee kaikkia liikkeitä kaksi kierrosta 10 – 20 toistoa.

FIT Porrastreeni kiertue

Kaikille porrastreeneistä innostuneille tiedossa on huikeita uutisia. Fit-lehti järjestää yhteistyökumppaneiden kanssa syyskuussa (viikolla 36- 37) porrastreeni kiertueen viiteen Suomen suurkaupunkiin. Ja minulla on ilo päästä tämän kiertueen treenejä vetämään. Lisää infoa kaupunkikohtaisista aikatauluista sekä ilmoittautumisesta tulossa Fitin instagrammiin sekä nettisivuille kuunlopussa.
Toivottavasti nähdään syyskuussa porrastreenien merkeissä!

Ihanaa Juhannusta 🙂
Else

KUVAT Lauri Kalima

porrastreenit

Lue myös:
Tehokas kotitreeni keittiössä
Loikkatreenillä nopeutta ja muotoa jalkoihin

KUVAT JA VIDEO: Lauri Kalim /JK Creative
VAATTEET: Kengät New Balance , takki Colmar, trikoot Nike