Tehokas kotitreeni keittiössä

Tehokas kotitreeni

Kokeile näitä hauskoja treeniliikkeitä kotona esimerkiksi ruoanlaiton yhteydessä.

Kokeile näitä hauskoja treeniliikkeitä kotona vaikkapa ruokaa laittaessasi.
Tämä tehokas kotitreeni keittiössä vie vain hetken ja kunto kasvaa mukavasti kotosalla oleskellessa.
Vaikka keittiötä ei yleensä mielletä treenipaikaksi, se sopii kunnon kohotukseen yhtälailla kuin kuntosali. Näillä muutamilla hauskoilla treeniliikkeellä saat kehon kuntoon samalla kun ruoka valmistuu.
Yllättävää kyllä, keittiöstä löytyy enemmän treenimahdollisuuksia kuin uskotkaan. Tätä treeniä varten tarvitset tuolin ja jonkin itsellesi sopivan lisäpainon. Lisäpainoksi sopii vaikkapa vesimeloni tai mikä tahansa painava hedelmä tai esine. Voit halutessasi tehdä tämän treenin myös ilman lisäpainoa.

VIDEO: kotitreeni keittiössä

Treeni osuus alkaa kohdasta 1.19

TEHOKAS KOTITREENI KEITTIÖSSÄ

1. Tuettu käsilläkävelyKotitreeni keittiössä käsilläkävely

2. VesimelonivatsatKotitreeni keittiössä vesimelooni kierto

3. Bulgarialainen kyykkyKotitreeni keittiössä bulgarialainen kyykky

4. Istumaan nousukotitreeni keittiössä istumaannousu

5.Vesimelonin kiertokotitreeni keittiössä vesimelooni vatsat

6.Penkille nousu + punnerrusKotitreeni keittiössä punnerrus

7. Yhdenjalan maastaveto + kyykkyKotitreeni keittiössä

8. Lantiontyöntö kyljellä
Tehokas Kotitreeni

Ota tämä seitsemän liikkeen kotitreeni osaksi arkea. Tee jokaista liikettä 45 sekuntia ja pidä 15 sekunnin tauko liikkeiden välissä. Toista harjoitus vähintään kaksi kertaa. Voit tehdä harjoituksen kaksi kertaa viikossa.

Lue myös:

Loikkatreenillä nopeutta ja muotoa jalkoihin, Lofooteilla

Treenaajan matka Kuola Lumpurissa

KUVAT JA VIDEO: Lauri Kalima / JK Creative
VAATEET: Biancaneve