lauantain top 5 asiaa

Lauantain top 5 asiaa!

Tämä lauantai on ollut tähän mennessä kyllä huippupäivä, joten ajattelin jakaa siitä top 5 kohokohtaa myös tänne blogin puolelle. Omasta mielestäni elämässä parhaita iloja ovat ne arjen pienet ilot, joten näistä myös omat top viisi kohokohtaa koostuvat tänään. Olisi todella kiva tietää, mitkä ovat olleet sun tämän lauantain tai koko viikonlopun parhaita kohokohtia? Ne voi… Lue lisää

maidottomat kalsiumin lähteet

Maidottomat kalsiumin lähteet -Tässä tietopaketti!

Maidottomaan ruokavalioon siirtyminen on hyvin yleistä tänä päivänä, koska maitotuotteet saattaa aiheuttaa tosi monelle erilaisia ruoansulatusvaivoja, joita voi olla muun muassa turvotus, ilmavaivat, liman lisääntyminen hengitysteissä, pahanhajuinen hengitys ja moni muu vaiva. Osa näistä vaivoista oli varsinkin itselläni ne painavat syyt, miksi olen hiljalleen jättänyt maidon lähes kokonaan pois ruokavaliostani. Esimerkiksi aiemmin puputin rahkaa päivittäin… Lue lisää

Miten parantaa vastustuskykyä

Miten parantaa vastustuskykyä

Erityisesti talviaikaan elämme erilaisten flunssapöpöjen ristitulessa ja vastustuskykymme joutuu kaiken aikaa koville muiden pärskiessa ympärillä. Tämä aihe on nyt niin ajankohtainen, että halusin koota teille pienen, tiiviin paketin siitä, miten parantaa vastustuskykyä ja tehdä kaikki voitava sen eteen, ettei flunssat ja pöpöt pääsisi iskemään niin helposti. Perusterve aikuinen sairastaa keskimäärin 2-4 flunssaa vuodessa ja pikkulasten… Lue lisää

Resepti kauraleipä

Resepti – Helppo ja herkullinen kauraleipä

Joskus tulee vain sellaisia puuskia, jolloin pitää leipoa jotain ja toissapäivän puuskasta seurasi tämä kauraleipä, josta tuli mielestäni todella hyvää! Alunperin sain idean kauraleipään tästä On my way -blogin Paras kauraleipä ikinä! -reseptistä, jota tuunasin jonkin verran omasta kaapista löytyvien ainesten kanssa keskenään. Tuo alkuperäinen resepti on varmasti myös todella hyvä, mutta itseltäni puuttui muun muassa… Lue lisää

Tehokas kotitreeni - yhdistelmäliikkeet

Tehokas kotitreeni – yhdistelmäliikkeet

Haluatko toteuttaa kotona todella tehokkaan, hengästyttävän ja hikisen treenin? Tämä tehokas kotitreeni – yhdistelmäliikkeet -ajatuksella sai alkunsa Balin lomaltani, kun sain idean yhdistellä tehokkaita kehonpainoliikkeitä, kuten kerähyppyjä, burpeita, askelkyykkyhyppyjä ja punnerruksia. Täytyy sanoa, että siellä kosteassa ja lämpimässä ilmassa tää treeni todella tuntui all out -harjoitukselta ja nojailin tuolloin polviini kaiken aikaa ja sätin itseäni… Lue lisää

aamurutiinit

Hyvät aamurutiinit tukevat onnistunutta päivää!

Onko sinulla selkeät aamurutiinit, joiden mukaan toimit joka aamu vai menetkö päivä kerrallaan eteenpäin ja otat vastaan mitä jokainen uusi aamu tuo tullessaan? Olen huomannut, että menestyneiden ihmisten kirjoissa ja videoissa mainitaan usein hyvät aamurutiinit, joiden avulla kyseiset henkilöt aloittavat päivänsä. Hyvin yleisiä aamurutiineja ovat muun muassa: aikaisin herääminen, kehon herättelyä nopean hikitreenin avulla, kylmä suihku,… Lue lisää

Erilainen uuden vuoden lupaus

Mitä jos tekisitkin tulevalle vuodelle vähän erilaisen lupauksen, sen sijaan, että menet lupaamaan itsellesi sellaista, jonka jo tiedät olevan mahdotonta toteuttaa kun arki tulee vastaan? Mitä jos huomaisitkin vuoden 2019 lähestyessä loppuaan, että olet saanut pidettyä tämän itsellesi tekemäsi lupauksen ja näet myös sen vaikutukset kokonaisvaltaisesti sun elämässä ja olet itsellesi kiitollinen? Uuden vuoden lupaukset… Lue lisää

Miten päästä eroon selluliitista?

Mitä jos asettaisit teeman uudelle vuodelle?

Monelle alkaa varmasti jo hahmottua, mitä ensivuodelta haluaa. Onko sinulla jo mielessäsi tavoite ja selvät sävelet uuden vuoden suhteen? Jos ei, yksi hyvä tapa lähteä kohti uutta vuotta, on asettaa vuodelle 2019 jokin teema, jota aiot ylläpitää ja viedä eteenpäin seuraavien 12 kuukauden aikana. Tämä tarkoittaa, että otat vuoden jokaisena kuukautena kehitysaskeleita haluamaasi suuntaan, joko… Lue lisää